276°
Posted 20 hours ago

X: 10 erotiska noveller av B. J. Hermansson

£9.9£99Clearance
ZTS2023's avatar
Shared by
ZTS2023
Joined in 2023
82
63

About this deal

Historiska och exotiska platser tar lyssnare till olika kulturella sammanhang, medan månlandskap och fantasivärldar öppnar dörren till en helt ny dimension av lust och begär.

Ibland är en promenad det bästa som finns för att rensa tankarna. Idag är en sådan dag. Jag går längs ån och kommer ner till båtklubben. Går runt lite och kollar så att allt ser ut som det ska. Kapellet på grannens båt är inte helt stängt så jag fixar det. Går vidare på grusvägen, vårsolen har börjat värma men det är inte riktigt varmt ännu. När han sagt det ser jag hans ögonvitor vidga sig och pupillerna åka upp i huvudet på honom. Jag väntade mig det värsta men känner hur han börjar skaka och rista som den värsta jordbävning. Det avlöses med en varm ström som jag känner äntra in i mitt sköte, som varm olja ungefär… Plötsligt känner jag hur det knips åt. Hon börjar göra knipövningar och vet exakt hur hon ska få mig växa stor igen. Snart var vi gång igen. Nu var hon fast under mig i missionären och jag var bestämd på att hon skulle sitta på tåget med flera av mina satser rinnandes på tågets tygstol. Nu började vi ha mjuksex. Med båda händerna tog jag tag i sänggavelns ribbor och pumpade med bestämda, långa och djupa stötar tills en andra sats fyllde hennes inre slidväggar. Skakandes av njutning drog jag mig ut och kort efter en kaskad av vit klumpig sperma.

Vad är erotiknoveller för någonting?

Jag ställer mig upp och tar tag i hennes ansikte med båda mina händer och kysser henne. Sen går jag ner på knä och fortsätter.

Denna historia utspelar sig under millennieskiftet 99 –0 0 någon gång, osäker nu i efterhand, men vinter var det, kallt som in i helvete.Jag kände att jag nu var helt i Hjördis våld och att jag skulle göra allt det hon bad mig om. Jag hade aldrig förr känt mig så här, jag var alltid den som skulle ha kommandot när det gällde sex. Med Hjördis var allt så annorlunda, hon var en kvinna som jag skulle kunna ge min högra hand för. Smekande tog hon av mig skjortan och fortsatte med mina byxor och kalsonger. Jag satt nu helt naken bredvid den mulliga kvinnan och det eggade mig. Att vara helt naken när Hjördis var fullt klädd var en känsla som gav mig en otrolig kåthet. Mjukt smekte hon min slappa kuk och sedan ner på ena låret. Hon lyfte mitt ben så att min fot sattes upp på bordets kant. Hjördis log inbjudande mot mig samtidigt som hon gjorde likadant med det andra benet. Min kropp darrade av kåthet och upphetsning. Jag funderade inte över det hon gjorde utan lät det bara hända. Hjördis skulle få äga mig och hon skulle få leka med mig på det sätt som hon själv ville. Efter en stund rätar vi på oss, tittar varandra djupt i ögonen och så säger han: ska vi gå till…Jag fyller i: …soffan?Han höjer ögonbrynen och ler (han tänkte säga sängen, tror jag) sedan förflyttar vi oss till soffan där han sätter sig och jag glider ner grensle över honom och börjar rida så skönt, gnuggar min fitta mot hans väl erigerade stånd i perfekt symbios. Det är hur underbart som helst, jag vill fortsätta länge men vi har en tidsram att förhålla oss till då jag ska vidare på ett möte efter, så jag vill hinna med mer! Emma drog med borsten i mitt långa ljusa hår och gjorde en beskrivande gest för att visa mig att mina bröst hade vuxit. Jag log men försökte lägga på en oberörd min, något hon såg igenom. Demonstrativt satte hon ett finger i sidan av mig. Jag skrek till sedan jagade vi varandra runt rummet. Mamma ligger på divanen inne i stallet och håller på att bearbetas av en av mina kuskar. De har varit ett par under nära två års tid nu! Tror jag det med en sådan impotent karikatyrfigur som din far! Jag gör bara affärer med honom för att kusken vill hit och knulla henne så fort vi har ärenden hit till stan! mer nyanserad och sensuell atmosfär med betoning på känslor, spänning och erotiskt laddade situationer. Det innebär

Det är ingen hemlighet att folk älskar att läsa sexnoveller, eller sexnoveller som de heter på danska. Faktum är att en snabb sökning på internet kommer att ge hundratals resultat för webbplatser och forum dedikerade till just denna genre av litteratur. Men vad är det egentligen med sexnoveller som gör dem så populära? När jag kom upp i tonåren märkte jag att folk började titta på mig på ett nytt sätt. Jag blev föremål för komplimanger. I synnerhet pojkar och pappas kollegor verkade smått besvärade då jag kom i närheten. Min kammarjungfru försökte varna mig för manfolket och att det nog var dags att jag tog mig tillvara. Gunilla tar duschcréme och börjar tvåla in mig. Magen, bröstkorgen och ner mot mitt bultande stånd. Med vana händer greppar hon kuken, “tvättar” av den och nu stönar jag. Emma satte sig tillrätta på divanen och började tala med låg röst utifall att tjänstefolket lyssnade utanför. Bulan på shortsen växer sig allt större o solen ligger på försvärligt, fördelen med stan är att alla hus här har olika pelare o kanter så man kan lätt ställa sig bakom en skugga. Äntligen så kommer en mörkblond kvinna ut med samma figur som Titti. Klädd i träningskläder.Med ett kommando från hennes mjuka röst så ligger jag raklång på sängen. Hon sätter upp håret i en svans och så slukar hon min kuk. Känner den sträva tungan mot stjälken och ådrorna försvinner bakom de sammetslena läpparna. Det dröjer inte länge innan jag är nere i strupen. Kuken flyger ut röd o slår i magen, på bristningsgräns till explosion. Saliv hänger mellan hennes erfarna läppar och min nu bultande kuk. Hon klättrar över min kropp och positionerar benen för att sätta sig på mig. Gnider sitt blöta kön mot min unga kuk och förhuden dras tillbaka. Hela mitt svullna ollon blottas. Försatsen börjar sippra ut och hon är så blöt att de rinner ner mellan mina lår. Hon böjer sig framåt och våra läppar möts igen. Tittis gnidande blir alltmer frenetiskt. Hon stannar upp, kollar mig djupt i ögonen och drar bakåt en sista gång så den glider in av sig själv. Vi möts båda i ett efterlängtat högt stön. Nu är jag äntligen inuti henne. Hon ryser till lite av njutning o sätter sig upp. Börjar rida mig sakta och ser hur min lem försvinner in i henne för varje stöt. Om någon tjej vill skriva noveller eller fantisera tillsammans med mig på samma sätt är ni välkomna att höra av er! Det finns något annat i dina ögon nu, en rädsla, en oro, något mörkt. Jag försöker rädda situationen. Jag masserar hårdare och känner hur jeansen tränger in i din skåra. Det måste vara obekvämt tänker jag men låter dig hållas lite till. Jag luktar på min hand och gör en min av obehag.

Det viktigaste är att hitta en sexhistoria som passar dina preferenser och intressen. Vissa föredrar romantiska och sensuella historier, medan andra föredrar mer explicita och fantasifulla sexhistorier. Oavsett vad du gillar finns det en sexroman där ute för dig.Jag känner hans kuk gnidas mot baksidan av mina lår… och hur den växer, medan jag blir ännu kåtare av tanken på vad som komma skall. Jag tar stöd mot garderobsväggen framför mig och särar på benen för att han ska komma åt bättre. Han smeker min fitta och jag tittar lite bak över axeln och nafsar mig själv lite i axeln för det är så skönt. Det är lugnt, det är ingen fara, säger jag och sätter upp händerna framför mig, en gest som manar till lugn. Mmmmm, sa Anna och drog upp murarskjortan lite försiktigt så jag kunde ana hennes lilla tofs, som var välansad och väldigt fin att se. Hon drog lite till i skjortan och man kunde se hennes navel, sedan undersidan av brösten. Där höll hon kvar skjortan ett litet tag, så jag smekte henne över magen och upp mot brösten. Kände ena bröstet under min hand, smekte det försiktigt och kände hur mjukt det var, samtidigt så var det så fast och spänt. Hennes välsvarvade kropp med putande bröst rör sig rytmiskt till hennes stön. Smeker hennes bröstvårtor. Stora som hallon och stenhårda. Detta hade jag aldrig hört talas om men herrejösses vad underbart det var! Benmusklerna hårdnade och jag kände hur det brast så där på insidan som då jag hade duschat. En stund senare låg jag och skakade.

Asda Great Deal

Free UK shipping. 15 day free returns.
Community Updates
*So you can easily identify outgoing links on our site, we've marked them with an "*" symbol. Links on our site are monetised, but this never affects which deals get posted. Find more info in our FAQs and About Us page.
New Comment