276°
Posted 20 hours ago

Samsung E1272 1.77" 82.9g White - mobile phones (Dual SIM, Alarm clock, Calculator, Calendar, Notes, 2G, Micro-USB A, MP3, 160 x 128 pixels)

£42.495£84.99Clearance
ZTS2023's avatar
Shared by
ZTS2023
Joined in 2023
82
63

About this deal

De bewuste telefoon is ouder en niet meer bruikbaar, het G2-netwerk is buiten werking gesteld. Het 4G netwerk is wel in gebruik maar De Samsung GT-E1270 heeft daar geen toegang. Een andere (smart)fone kopen is de enige opossing,,, Ik kan op deze telefoon de knop GT-E1270 de knop opties niet vinden zodat ik het belgeluid luider kan zetten Ga naar menu, instellingen, 5 applicaties, 1 oproepen, 1 alle oproepen, 5 antwoordmodus en kies daar wat je wel of niet wilt door aan te vinken. Hier staat ook bij of je het klepje actief wilt hebben. menu-instellingen-5 applicaties-2 berichten-1 SMS berichten-2 nummer blokkeren-selekteer het bewuste nummer-opties-3 wissen-1 geselecteerd-ok Mijn telefoon is uit geweest en nu kan ik alleen noodoproepen doen, want de PUK is geblokkeerd. Netwerk scannen gaat fout. Hoe los ik dit op?

bij tekstinvoer voor een sms werkt mijn samsung GT-EE1270 met get Tg systeem, dat wil ik omzetten naar gewone Abc. hoe moet ik dat doen? This model has display size of 1.77 inches, 9.9 cm2 (~22.3% screen-to-body ratio), with resolution of 128 x 160 pixels (~116 ppi density) which is enough to show optimal display. Samsung E1272 display type is . The Operating System in this Samsung E1272 is . The Chipset used in the smartphone is , with CPU 208 MHz. Bij inkomend oproep pas aan nemen nadat ik op telefoon heb ingedrukt, niet bij het openen van telefoon De woordenboek staat aan. Als je naar je berichten gaat en dan naar opties. Zou er tussen moeten staan of je het woordenboek aan of uit wilt hebben. Het is wat lastig uitleggen, anders raad ik aan om even langs een telefoon winkel te gaan.

Het toetsenbord blijft op alleen cijfers staan. Bij wijziging krijg ik een mededeling "niet ondersteund" . Hoe kan ik toetsenbord wijzigen naar gewone alfabet finctie? The Samsung E1272 is a smartphone with a 1.77-inch TFT display. It offers a display resolution of 160 x 128 pixels, providing a clear visual experience for its users. The smartphone does not feature a touchscreen, but instead relies on traditional keypad input for navigation. hallo, is het mogelijk om met verkorte nummering te werken? hoe kan ik het toestelletjes sluiten met het klepje eenvoudig open en toe te zetten? is een gsm voor mijn bejaarde moeder en voor haar gaat dit allemaal niet zo makkelijk. Bedankt Ik denk dat de meegeleverde batterij geen goede batterij is. Normaal is er twee jaar waarborg. Dus: teruggaan naar de verkoper en een nieuwe batterij vragen. Zit er een functie op waarmee je een timer in kunt stellen voor over een paar minuten? Dus bijvoorbeeld dat de wasmachine over 1,5 uur klaar is, of een eitje over 8 minuten. Dus gewoon een timer, niet een alarm voor een vast tijdstip.

Je moet dan een nieuwe simkaart aanvragen bij het desbetreffende netwerk. Je hebt dan de hele simkaart geblokkeerd. Je moet de toets rechtsonder ingedrukt houden. En je moet niet in het venster "AAN" staan met je cursor. Go to Settings → Apps → Filter options → enable show system apps → Bluetooth → Storage → Clean Cache. Tijdens het schrijven van een sms > Druk op 'Opties' > Scroll naar beneden en selecteer 'Voorspellende tekst uit'.

Send the message

Dank voor de reactie! Ik had hier ook aan gedacht maar informatie bij de provider, die gebruik maakt van KPN, leerde mij dat het uitschakelen van 2G niet eerder dan 2025 gebeurt. Intussen is het probleem op miraculeuze wijze opgelost: toen ik zojuist de telefoon maar weer eens oppakte, bleek alles in orde te zijn. Er was ook een berichtje van de provider dat mijn nieuwe simkaart geactiveerd was. Dit terwijl ik zonder resultaat eindeloos had gechat met de klantenservice tot aan de sluitingstijd. Kan met GT-E1270 ineens niet meer bellen. Links boven in scherm staat een soort verbodsbordje (rond met diagonale streep). Bij handmatig netwerk zoeken komt de melding: ' geen netwerken gevonden'. Nieuwe simkaart van provider gekregen, helpt niet. Uitzetten en 10 minuten wachten voor het weer aanzetten, helpt ook niet, net zomin als resetten. Ben in dezelfde situatie en tot mijn spijt is de druk van de handleiding toch wel zeer klein, waardoor het moeilijk wordt zowel te lezen als gelijktijdig ook met het apparaat bezorgd te zijn, en alles direct perfect te doen verwezenlijken. Menu > Instellingen > Profielen > Opties > Wijzigen > Scroll naar 'Toetstoon' > Wijzigen > kies 'Dempen' > Opslaan. ga naar instellingen,applicatie,oproep,alle oproepen,antwoordmodus,haal dan het vinkje bij "klepje actief " weg

Mijn e 1270 kent niet Nederlands als taal, ik kan kiezen tussen Duits, Engels, Frans en Spaans. Lekker handig! Is er een oplossing en zo ja welke? We covered almost every single common problem that Samsung E1272 users experience on their smartphones. In the case of Samsung E1272, you are getting a top-notch processor, which can easily handle any multi-tasking, long gaming sessions, and heavy usage in a pretty smooth manner.

Manual

Pictures / images in this listing are for illustration purposes only original Mobile Phone may vary a Little bit or may not. If the Wi-Fi is still disconnecting even after resetting the network settings, then you can try out the following method. Ik heb een gewone gsm GT-E1270 en zou de toetstoon willen uitzetten maar er is geen enkele optie voorhanden. Wie kan mij helpen, dit is ongelooflijk storend. Bedankt! The Samsung E1272 is a basic smartphone with a 1.77-inch TFT display and a resolution of 160 x 128 pixels. It does not have a touchscreen or an external display. The phone is not equipped with a rear camera or Wi-Fi connectivity, but it does support 2G data networks with primary SIM bands of 900 and 1800 MHz. Bluetooth is not available on this device.

Asda Great Deal

Free UK shipping. 15 day free returns.
Community Updates
*So you can easily identify outgoing links on our site, we've marked them with an "*" symbol. Links on our site are monetised, but this never affects which deals get posted. Find more info in our FAQs and About Us page.
New Comment