276°
Posted 20 hours ago

NRS Healthcare Doro Secure 580 SIM-Free 3G Simplified Mobile Phone for Elderly People with GPS Localisation, SOS Button and Charging Cradle Included (White)

£9.9£99Clearance
ZTS2023's avatar
Shared by
ZTS2023
Joined in 2023
82
63

About this deal

Recycling your old, scrap or unwanted mobile phone or other electronic gadgets with Phone Recyclers ensures the correct disposal of these items, keeping in view minimizing toxic and pollution from earth.

Doro 780X - - Doro Doro 780X - - Doro

Ook ik Heb hetzelfde probleem .oproeplog wissen nergens te vinden in slecht vertaalde handleiding .probleem is dat mijn moeder soms tweemaal achter elkaar op de groene toets drukt en dan belt ze ongewild naar het laatste nr. In de oproeplog ! Ik weet niet hoe ik de cijfers en de * en # in beeld krijg om op te waarderen> Gesteld op 7-12-2018 om 08:42 Reageer op deze vraag Misbruik melden Option A) Short press memory button (number and name will appear on screen) > Press green call button to make outgoing call

Dat betekend dat er een ongeopend berichtje in staat. Zie het envelop symboltje bovenaan het scherm. Ga naar berichten en open de laatst ontvangen bericht. Daarna is het groene lampje uit. Common examples of chronic disabilities include (but are not limited to); Alzheimer's, any form of dementia, Parkinson's, arthritis, blindness, deafness, physical disability. De taal instellen. Hoe doe je dat? Blijft altijd in Engels en mijn buurvrouw van 92 verstaat dat niet The Doro Secure 580 is a smartphone with a 128 x 160 pixel display resolution. Unlike many smartphones on the market, it does not have a touchscreen or an external display. Additionally, it does not have a rear camera or Wi-Fi capability.

Doro Secure 580IP

Net zo goed als U elk willekeurig prepaid telefoonnummer kunt opwaarderen door het betreffende nummer te vermelden bij het opwaarderen, via een andere telefoon of computer! wilt u een reactie geven op een vraag of antwoord, gebruik dan niet dit formulier maar klik op de knop 'reageer op deze vraag'; Temporary disabilities such as broken bones, or even postoperative confusion, are not classed as chronic disabilities or impairments. Ik wil de Doro 580 van mijn vader opwaarderen met een code. Ik krijg het niet voor elkaar om te tekens te voorschijn te krijgen. Heb het al eerder gedaan maar nu lukt het niet We compare and show highest & best possible prices that you can get from any online recycling company. You can rely on us because we value your item like no other online recycling company in UK.Als mijn moeder met de dorre secure 580 belt hoort zij mij niet, maar ik haar wel. Hoe stel ik het in zodat zij mij wel hoort? als ie een bepaalde nummer bel krijg ik ggeen verbinding maar diezelfde persoon kan mij wel bellen dus ik bedoel wel een nummer die er vast instaat hoe los ik dit op? alvast bedankt.

Asda Great Deal

Free UK shipping. 15 day free returns.
Community Updates
*So you can easily identify outgoing links on our site, we've marked them with an "*" symbol. Links on our site are monetised, but this never affects which deals get posted. Find more info in our FAQs and About Us page.
New Comment