276°
Posted 20 hours ago

Seductive Noir

£29.425£58.85Clearance
ZTS2023's avatar
Shared by
ZTS2023
Joined in 2023
82
63

About this deal

Since then, the brand's name began to gain popularity, and with it came the expansion of the product range. The Guess logo appeared on glasses, accessories, watches, shoes, and perfumes. Initially, fragrances were an addition to outfits from a fashion brand, but soon they began to live their independent life, conquering their fans with variety and excellent quality. Features of Guess perfumes Master the game of seduction. The Guess Seductive Noir Eau de Toilette for women will be your secret weapon to guarantee your success. This floral fragrance with gorgeous vanilla notes is irresistible, sophisticated and sweet – just like you. Guess neskôr spolupracovala so spoločnosťou Coty a pokračuje vo výrobe a predaji mužských a ženských vôní. V súčasnosti značka ponúka množstvo vôní, napríklad Guess by Marciano pre ženy i jeho dvojička pre mužov, či svoj najpredávanejší pánsky parfém, svieži Guess Seductive Homme Blue. Rovnako ako oblečenie, aj dizajn flakónov tejto značky je veľmi originálny a nadčasový. Guess parfémy pre ženy Aromas from Guess won the recognition of connoisseurs of luxury aromas due to the unique combination of classic direction and modern style. The entire line produced by this trademark is invariably a shining example of new and fresh concepts, stylish design, and chic sound of fragrances. Feminine aromas

V roku 2004 oslávila značka dvadsať rokov svojej kolekcie hodiniek. Vznikla tiež nová kolekcia doplnkov, ktoré zaznamenali úspech a rozšírenie. Predstavené bolo tiež prvé rozšírenie značky o rad doplnkov a dámskej módy pod názvom Marciano. V roku 2007 sa objavil koncept G by Guess zameraný na mladé ženy a dievčatá s prijateľnejšími cenami. V boome 90-tych rokov, kedy na scénu prišlo mnoho nových módnych firiem, značka zaznamenala horšie obdobie, avšak v roku 2000 vyšla s novou kampaňou, ktorá bola ešte viac sexi a tváre mladých ľudí sa obrátili späť k ich modelom. Dnes je Guess celosvetovou a veľmi populárnou značkou, ktorá sa stala symbolom dobrodružného mladého sexi životného štýlu. Guess ako ju poznáme dnesThe founders of the Guess trademark were brothers Maurice and Paul Marciano, natives of France. In the early 80s of the last century, talented men came up with a brilliant idea. They decided to completely change the consumers' perception of denim clothing because it was at that time that it began to rapidly lose its popularity. Combining European elegance and American romantic casualness, the brothers managed to create the first denim collection in 1981. Výrobca, ktorý sa venoval výlučne móde, časom získal aj zastúpenie vo svete vôní – Guess ponúka dnes niekoľko parfumov pre mužov a ženy. Prostredníctvom partnerstva so spoločnosťou Revlon vydala spoločnosť Guess koncom osemdesiatych rokov svoju prvú vôňu pre ženy, „originálny“ dámsky parfém Guess pre ženy. Spoločnosť tiež navrhla niekoľko vôní pre ženy a mužov počas rokov 2003 a 2009 na základe licencie s dizajnérskou spoločnosťou Parlux.

Dámske vône Guess zahŕňajú niekoľko jemných, ženských vôní, ktoré dobre fungujú na denné aj večerné nosenie. Sú dodávané v rôznych štýloch, vďaka ktorým je pre vás ľahké objaviť vôňu, ktorá je pre vás ideálna. Väčšina kolekcií pozostáva nielen z rovnomenného parfumu, ale aj z rôznych doplnkových produktov, ako sú pleťové vody, krémy a ďalšie výrobky na starostlivosť o pleť. Môžu sa tak dokonale kombinovať. Guess založili bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marcianoví z Marseille vo Francúzsku. Presťahovali sa do Kalifornie a v roku 1981 založili vlastnú spoločnosť. Ich prvým produktom boli džínsy „Marilyn“, ktoré sa navzdory módnej kritike vypredali v priebehu pár hodín. O rok neskôr začali tvoriť prvé reklamy a v roku 1985 predstavili svoje modely v kultových čiernobielych reklamách, v ktorých zahviezdili modelky ako Claudia Schiffer, Eva Herzigová a Laetitia Casta. Residents of megacities immediately liked Guess compositions, as they perfectly emphasised the elegance and sophistication of an active lady. A little playful, sincere, and sonorous motifs will perfectly decorate you at a business meeting, refresh you at a hot resort, give you a romantic mood on a date, and emphasise all the brightest advantages at a secular reception. Every fashionista can choose bouquets for all occasions in the company's collection. Masculine fragrances

Password recovery

Asda Great Deal

Free UK shipping. 15 day free returns.
Community Updates
*So you can easily identify outgoing links on our site, we've marked them with an "*" symbol. Links on our site are monetised, but this never affects which deals get posted. Find more info in our FAQs and About Us page.
New Comment